η ΚΙΝΗΣΗ που σε συμφέρει!

ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΣΤΟ ΟΧΗΜΑ ΣΑΣ

Νομοθεσία
Σύμφωνα με το άρθρο 45 του Ν.2773/99(Φ.Ε.Κ. Α'286/22.12.1999) και την Υ.Α.18586/698/29.3.2000 επιτρέπεται η χρήση του υγραερίου ως καύσιμο και στην Ελλάδα, σε όλα τα οχήματα. Όσον αφορά την τοποθέτηση του συστήματος υγραερίου, όλα τα εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές και διαθέτουν τα αντίστοιχα πιστοποιητικά. Η χρήση του υγραερίου για την κίνηση των οχημάτων (Υγραεριοκίνηση), αποκτά αυξανόμενη υποστήριξη , ως καύσιμο που είναι φιλικό προς το περιβάλλον αλλά και... προς την τσέπη σας!!!. Η Υγραεριοκίνηση έχει αναγνωριστεί εδώ και πολλά χρόνια ως απάντηση στην προσπάθεια αναζήτησης εναλλακτικών καυσίμων. Το υγραέριο είναι το πιο σημαντικό και αποδεκτό εναλλακτικό καύσιμο στον τομέα του αυτοκινήτου.

Τι είναι το υγραέριο για το αυτοκίνητο

Το υγραέριο (LPG-Liquified Petroluem Gas - υγροποιημένο αέριο πετρελαίου) είναι ένα καθαρό, εναλλακτικό της βενζίνης ,καύσιμο χαμηλού κόστους το οποίο χρησιμοποιείται ως καύσιμο για κινητήρες. Η υγραεριοκίνηση είναι ευρέως διαδεδομένη στην Ευρώπη για πάνω από 50 χρόνια αφού η οικονομία κατανάλωσης καυσίμου είναι πολύ μεγαλύτερη ακόμη και από αυτή της πετρελαιοκίνησης. Αποτελεί μείγμα προπανίου και βουτανίου και παράγεται κατά την άντληση του φυσικού αερίου και τη διύλιση του πετρελαίου. Το LPG συμπιέζεται και αποθηκεύεται σε υγρή μορφή. Δεν χάνει και δεν αλλάζει με τον καιρό τις ιδιότητές του, δεν χάνει το άρωμα του και δεν αλλάζει κατάσταση. Ο αριθμός οκτανίων στο υγραέριο μεγαλύτερος από εκείνου της βενζίνης ή του πετρελαίου. Αυτό εξαρτάται από τα ποσοστά του προπανίου και βουτανίου που το συνθέτουν και κυμαίνεται μεταξύ 90 και 110 οκτανίων. Το LPG είναι εκ φύσεως αέριο και καίγεται πιο αποδοτικά από την βενζίνη χωρίς να αφήνει κατάλοιπα στον κινητήρα. Επίσης, όταν ο κινητήρας είναι κρύος το LPG καίγεται καθαρά, χωρίς καπνό και σκόνη. Αυτό βοηθά στη μείωση της ρύπανσης του περιβάλλοντος. Το υγραέριο είναι οικολογικό και κατατάσσεται στα πιο καθαρά καύσιμα.

Πλεονεκτήματα εγκατάστασης του συστήματος υγραερίου

  • Εξαιρετικά χαμηλό κόστος καυσίμου ανά λίτρο δηλαδή πραγματική οικονομία τουλάχιστον της τάξεως 50%!
  • Μειωμένες εκπομπές ρύπων.
  • Ισοδύναμη απόδοση κινητήρα με τους βενζινοκινητήρες.
  • Χαμηλότερα επίπεδα θορύβου λειτουργίας του κινητήρα.
  • Πιο ασφαλές καύσιμο από τη βενζίνη λόγω των συστημάτων ασφαλείας και της τεχνολογίας της δεξαμενής
  • Καθαρότερη καύση χωρίς υπολείμματα άρα αύξηση της διάρκειας ζωής του κινητήρα
  • Μεγαλύτερα διαστήματα συντήρησης (σχεδόν διπλάσια)
  • Αυτονομία βενζίνης και υγραερίου καθώς το σύστημα βενζίνης παραμένει ανεξάρτητο.
  • Το υγραέριο δεν νοθεύεται.
  • Χαμηλό κόστος συντήρησης του εξοπλισμού.

 

Οικονομία & Οικολογία
Με το υγραέριο, το κόστος καυσίμου του αυτοκινήτου σας μειώνεται περίπου στο μισό. Η απόσβεση του κόστους εγκατάστασης του συστήματος υγραερίου γίνεται σε λιγότερο από ένα χρόνο, για ένα αυτοκίνητο που διανύει 15.000-20.000 χιλιόμετρα ετησίως. Το υγραέριο (LPG) αποτελεί ένα καύσιμο φιλικό προς το περιβάλλον, γι' αυτό είναι γνωστό και ως “πράσινο καύσιμο”. Οι εκπομπές ρύπων ενός κινητήρα που λειτουργεί με υγραέριο είναι μειωμένες, σε σχέση με εκείνες της βενζίνης. Ειδικότερα, παρατηρείται μειωμένη παραγωγή διοξειδίου του άνθρακα (CO2) τουλάχιστον κατά 14%, μέχρι και 68% μικρότερη εκπομπή μονοξειδίου του αζώτου, καθώς και 40% υδρογονανθράκων. Πρακτικά, μηδενική παραγωγή αιωρούμενων σωματιδίων κατά την κίνηση στην πόλη, ενώ το υγραέριο δεν περιέχει βενζένιο και μόλυβδο, δύο από τα πιο επιβλαβή συστατικά άλλων καυσίμων. Σημαντικό, επίσης, είναι το κέρδος που θα έχετε λόγω των μειωμένων φθορών και εξόδων συντήρησης. Η τελειότερη καύση του υγραερίου, σε σχέση με τη βενζίνη, προκαλεί λιγότερες φθορές στον κινητήρα και τον καταλύτη. Τα οχήματα που χρησιμοποιούν υγραέριο απαιτούν service σε μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα, καθώς δε συσσωρεύονται υπολείμματα άνθρακα στους κυλίνδρους και τα μπουζί.

Ασφάλεια

Το υγραέριο είναι εξαιρετικά ασφαλές! Χρησιμοποιείται τουλάχιστον 50 χρόνια ως εναλλακτικό καύσιμο στα αυτοκίνητα. Σύμφωνα, μάλιστα, με το πόρισμα του Ερευνητικού Ινστιτούτου της Δανίας “ΤΝΟ”, το υγραέριο ως καύσιμο είναι πιο ασφαλές από τη βενζίνη, λόγω του ότι διαχέεται άμεσα στο περιβάλλον και χρειάζεται διπλάσια θερμοκρασία για να αναφλεγεί. Επιπλέον, έχει το χαμηλότερο εύρος ευφλεκτότητας από κάθε άλλο εναλλακτικό καύσιμο. Οι διαρροές ανιχνεύονται πολύ εύκολα, χάρη στην πολύ χαρακτηριστική μυρωδιά του υγραερίου, που προκύπτει από μία ειδική πρόσθετη σε αυτό ουσία για λόγους ασφαλείας. Το υγραέριο είναι ένα μη τοξικό, μη δηλητηριώδες για τον άνθρωπο αέριο. Οι δεξαμενές που χρησιμοποιούνται είναι πιστοποιημένες και, σύμφωνα με Crash Tests, αντέχουν σε μεγαλύτερες παραμορφώσεις από αυτές που υφίσταται το αυτοκίνητο σε περίπτωση σφοδρής σύγκρουσης.

Εγκαταστάσεις του συστήματος υγραερίου

Τα συστήματα μετατροπής υγραερίου που χρησιμοποιούνται είναι της ιταλικής εταιρείας BRC. Η BRC είναι σήμερα η ηγέτιδα εταιρεία, παγκοσμίως, στην παραγωγή και εμπορία κιτ υγραερίου και φυσικού αερίου και είναι παρούσα σε πάνω από 60 χώρες. Η παραγωγή της BRC μπορεί να καλύψει τις ανάγκες κάθε αυτοκινήτου, από αυτά που διαθέτουν σύστημα καρμπιρατέρ, μέχρι και εκείνα της τελευταίας γενιάς με διάγνωση OBD. Είναι η μόνη εταιρεία που παράγει το κιτ εξολοκλήρου στις εγκαταστάσεις της. Όλα τα προϊόντα BRC είναι συμβατά με το UNI EN ISO 9001:2000 και σέβονται τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές. Η εγκατάσταση της συσκευής υγραερίου απαιτεί περίπου δύο ημέρες, ανάλογα με τον τύπο του αυτοκινήτου. Τα κιt, οι δεξαμενές και όλα τα εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται τηρούν τις πιο αυστηρές προδιαγραφές, είναι όλα ευρωπαϊκά προϊόντα και έχουν 2 χρόνια εγγύηση για τα μηχανικά και ηλεκτρονικά μέρη του συστήματος υγραερίου. Η μετατροπή ενός αυτοκινήτου σε υγραέριο και ο προγραμματισμός του, στη συνέχεια, είναι διαδικασίες που πρέπει να γίνονται από εξειδικευμένους και πιστοποιημένους τεχνικούς, όπως αυτούς που διαθέτει η Barbas Gas. Όλα τα κιτ περιλαμβάνουν μια δεξαμενή αποθήκευσης υγραερίου, που συνήθως τοποθετείται στο χώρο αποσκευών. Η τελευταία τεχνική είναι η χρήση μιας δεξαμενής σε σχήμα ρεζέρβας, που τοποθετείται στον αντίστοιχο χώρο. Το υγραέριο διοχετεύεται μέσω ενός μεταλλικού σωλήνα, σε υγρή κατάσταση, στο χώρο του κινητήρα. Στη συνέχεια, μετατρέπεται σε αέριο από μια μονάδα μετατροπής (πνεύμονας) και διοχετεύεται, ελεγχόμενα, από το σύστημα ψεκασμού (μπεκ υγραερίου) στην εισαγωγή καυσίμου. Όταν χρησιμοποιείται το υγραέριο, οι μονάδες ψεκασμού της βενζίνης δεν λειτουργούν. Στον πίνακα του αυτοκινήτου τοποθετείται, πάντοτε, ένας διακόπτης, που επιτρέπει τη χρήση οποιουδήποτε από τα δύο είδη καυσίμου επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε κάθε φορά. Η αλλαγή του καυσίμου μπορεί να γίνει και κατά τη διάρκεια της οδήγησης, χωρίς να γίνεται αντιληπτή. Το αυτοκίνητό σας, επομένως, έχει αυτονομία, καθώς το σύστημα βενζίνης παραμένει ανεξάρτητο. Η εταιρεία μας έχει τοποθετήσει και εγκαταστήσει συστήματα υγραερίου σε ένα ευρύ φάσμα αυτοκινήτων, ανεξαρτήτου μάρκας – μοντέλου – είδους, με απόλυτη επιτυχία!